fredag 8 juni 2007

hahahaha

mitt Företag måste vara sämst i världen på att formulera reklamutskick. igår ville jag mest slita mitt hår och skrika på grund av detta, efersom jag spenderade typ 3 timmar med att bli utskälld av människor som inte fattade vad dom hade fått. idag är dock situationen en helt annan. det är nämligen så att dom inte bara är dåliga på att formulera saker, väldigt ofta slinker det med rena tryckfel också, och det kan bli väldigt lustigt.

ordinarie pris på Fina Försäkringen är, säg 536 kr. nu har en förhållandevis liten del kunder (men ändå typ 5000) fått ett erbjudande där detta pris står i själva brevet, men där beloppet undersammanfattningen lyder: 53 kr. och står det det så gäller det självklart... hysteriskt kul.

annars är det knäppaste tryckfelet nog det där det i rubriken istället för att lyda: Här erbjuds du Fina Försäkringen för din [bilmärke], så stod det Här erbjuds du Fina Försäkringen för fel [bilmärke]. sedan ringde folk som galna och skrek och gormade om att det minsann inte var något jävla fel på deras bil. förutom en tjej som ringde och gapskrattade och berättade att det var det roligaste hon sett på länge. det kan vara så att anledningen till att jag också tycker att det är fantastiskt kul är att jag började efter det utskicket hade ägt rum...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha!