torsdag 1 juli 2010

a day like today

just idag har jag en överväldigande lust att skriva kommentarer på folks facebookuppdateringar betående av ungefär: MEN HERREGUD, tror du att det där är intressant för NÅGON ANNAN än dig själv. JAG SKITER i ditt [insert valfri] jobb/barn/semester!

just idag har jag lust att ställa in allt vad sociala aktiviteter för överskådlig framtid, men mest idag, och gå hem och vara ENSAM. för det är jag ju aldrig annars just nu?

just idag vill jag faktiskt inte ha sol och fint väder. jag vill kunna ha varma kläder och ha mörkt hemma och dricka te under en filt.

kan man ha en tillfällig asocial personlighetsstörning?

(just idag tycker jag uppenbarligen också att CAPS är ett mycket bra verktyg)

on a more peppig note så har jag fixat mig en såndär praktikplats. eller tre faktiskt, men med mycket ontimagen behövt välja en. yey för mig!

2 kommentarer:

Sofia sa...

HEJA DIG!

Och caps is the shit.

Puss.

Emma sa...

Du är GRYM!