söndag 25 juli 2010

vi kan gå genom eld, bara för ikväll

jag är nyss hemkommen efter kvällen. eller, natten och morgonen uppenbarligen, eftersom klockan närmar tiden då jag går upp när jag ska till jobbet. men jag har överskottsenergi och bloggar som utlopp.

ikväll har jag lagat och ätit middag i mitt hem, druckit mycket vin, gått ut, dansat mängder, och gått på efterfest. och befunnit mig i regn regn regn.

kontentan är: sjukt bra (bortsett från regnandet kanske). ibland befinner man sig i så trevliga sammanhang, där allt flyter på och bara är bra på alla sätt, att man blir lite kär i alltihopa. i sällskapet som helhet och allt man gör. ikväll var en sådan kväll.

jag tänkte bara att jag skulle dokumentera det, om jag nu skulle betvivla att det var värt när jag kravlar mig upp imorn bitti. allså idag, mitt på dagen, kanske är mer troligt.

Inga kommentarer: