tisdag 27 juli 2010

saker i mitt luddiga huvud

igår hade jag lite ont i halsen. fast det hade jag i lördags också, och sedan gick det över, så jag trodde inte att det var någon större fara. så jag tränade, och drack öl (vilket btw var himla trevligt, jag har mycket bra klasskompisar)

och idag har jag bomull i huvudet och taggtråd i halsen. det syns inte utanpå, men det är mycket synd om mig. kanske vad jag förtjänar, men hur skulle jag kunna veta. nu har jag dock ätit lite och hämtat mig, och mår tillräckligt bra för att vara uttråkad. uttråkad!

väntar och hoppas på att en lovisa eller kanske en emma ska vilja leka med mig. t.ex. leka baka kakor. dom bor ju i ugnen, och så försvinner alla baciller.

det är himla tur att jag är ledig iallafall.

en fin grej annars är när man träffar någon så ofta, att man konstaterar att va, kommer vi inte ses på över en vecka nu? ojoj, inte okej, bäst att vi råder bot på detta. jamen om vi ses i övermorgon då? jo, det blir bra. pust.

om ni förstår.

Inga kommentarer: